Oldalak

2011. június 21., kedd

before-after

Korábban már említettem, hogy nagyon szeretem a lakástextileket, mert segítségével ugyanazokat a bútorokat nagyon könnyen átalakíthatjuk, és teljesen más hangulatot kapunk.
Mutattam már a párnát is, ami a nyári nappali színeihez készült.

Akkor most mutatom, hogy milyen is a nappali télen:Amikor az ember meleg, barátságos légkörre vágyik, hogy a kinti zord idő ne hasson rá.

Majd ilyen a nyári, amikor jöhet egy kicsit hűvösebb, mégis vidám szoba

Másik sötétítő, másik pléd a kanapéra, másik párnahuzatok, új szín a puffokra, és máris teljesen más, nem?

Ráadásul ez az egész nem került egy vagyonba, a szemfülesek láthatják, hogy az anyagok az Ikeából valók (a piros puff is), a kék pléd is.

Azért mutatom meg, hátha más is kedvet kap, hogy "felújítsa" valamelyik szobát :-)
De kíváncsi vagyok a véleményetekre is, hogy nektek melyik tetszik jobban?

6 megjegyzés:

romi írta...

Én nem tudok választani,nekem mindkettő tetszik :) Ötletesek!!!

Iza írta...

Tök jó hogy megmutattad a téli-nyári nappalidat. Szerintem is kevés anyag segitségével ujravarázsolhatjuk a szobáinkat. Nekem mind a két variácó tetszik. Én még valahová beszurtam volna valami sárgát vagy narancsot, engem ezek a szinek is nagyon felviditanak.:)

Szila írta...

Nekem a nyári szoba jobban tetszik, mert pont olyan bolondos, mint én is:))))))))))))))

Tímel írta...

Téli szoba,nyári párnákkal :)

Agnesenca írta...

Szia!
Nagyon jó ez az ötlet, és nagyon tetszik a két nappalid. Biztos, hogy én is ki fogom próbálni, bár egyenlőre nekem nagyon befolyásoló erős színe van a nappalimnak. De az ötlet csúcs, és az is, hogy megosztottad! :) Köszönet érte.

Kaccat írta...

Agnesenca örülök, hogy sikerült ötletet adni :-) és hogy tetszik is.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...