Oldalak

2010. október 31., vasárnap

táska

A blokkot már pár hete megcsináltam, de csak most jutottam odáig, hogy táska legyen belőle.
Szép termetes lett, de talán ebbe minden belefér, mert az az igazság, hogy a sok apróság, amit már csináltam, elég sok helyet foglal :D (kisneszi, ilyen tartóka, olyan tartóka stb)
Cipzárral záródik, és Gina leírása alapján készítettem a hátsó cipzáros zsebet, így valóban sokkal egyszerűbb, köszönöm!
Belül kapott egy giga cipzáros zsebet, és egy osztatlan giga zsebet, ami tépőzárral záródik, így remélem minden meg fogok találni. (eddig mindig sok kis zsebet tettem a táskákba amit aztán soha nem használtam, mert egyszerűbb csak úgy beledobálni a dolgokat, aztán meg mindent kotorásztam a táska alján.)
Ebből kiindulva inkább széles és mély mint magas a táska. A mélysége 15 cm, a szélessége kb 40 cm, a magassága pedig kb 25 cm.

Állítható pamut hevedert kapott, kíváncsi hogy válik be használat közben, eddig mindig saját anyagából készítettem a fülét. A színeket nem igazán adja vissza, mostanában képtelen vagyok normális fotót csinálni.

3 megjegyzés:

Tímel írta...

Nagyon tetszik! A tűzés különösen :)
Jó 5let a nagy zippzáros, és egy nagy osztatlan zseb!
A foltos blokk pedig csodás!!

Lehet képet kérnem a belsejéről?

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon jó lett!

Tigrislilijom írta...

Gondosan megtűzted. Tetszik a színe is.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...