Oldalak

2010. október 30., szombat

Hegycsúcs

Végre tegnap megérkezett a vadiúj telefonom. (erre utal a cím, mert a típusa Monte)
Mivel ez tapicskolós (érintőképernyős :D) muszáj valahogy védeni a kijelzőjét, ezért készült ez a tartóka, piros - fehérben, ha már a telefon is az.
Valószínűleg még finomítok majd rajta, de szerintem az alapötletem jó volt, hogy könnyen ki lehessen venni, ugyanakkor védve legyen rendesen.

Hátul, ahol a hangszóró van, csináltam egy nyílást (a bélésen nem) így talán meg is fogom hallani, ha csörög.
Lehet, hogy csinálok egy olyat, ahol vetexet teszek közé, mert a felmosó nagyon merev (bár nyilván jobban is védi) . Esetleg kicsit még használom, hátha bejáródik az anyag.

Szerintetek használható lesz ez így?

5 megjegyzés:

F.Gina írta...

Gondolom, igen :)) És szerintem is megpuhul használat közben :))

Tímel írta...

De jó lett!
Nagyon 5letes! Látom hímeztél is géppel :)
A cikkcakk is tetszik rajta. Ha M betű, vagy hegycsúcs, akkor az tetszik :)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hűű, de jó lett! Ma én is tervezek egy mobiltartót varrni :-))

Kaccat írta...

Köszi lányok :-) majd kiderül beválik-e, félő, hogy felül kicsúszik...

Igen, az hegycsúcs akart lenni, ennél jobban nem tudtam megoldani.

bruercsi írta...

Nagggyon klassz lett!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...