Oldalak

2010. július 29., csütörtök

táska

nekem, mivel a "babaszappant" (by Timi) elcsaklizta a kolleganőm :D
Mondhatnám, hogy azért ilyen, mert kacérkodom a foltvarrással, vagy mert így álmodtam meg (valahol mindez így is van), de az igazság az, hogy döntésképtelen voltam melyik anyagot használjam hozzá :D
A legyező alá tettem még flízt is, de ezt kb én tudom csak, látszódni nem nagyon látszódik, hogy pufis lenne.
A fazon is "babaszappanos", csak ezt cipzárosra csináltam - ezért 5 cm-el magasabb lett, kapott hátsó cipzáros zsebet, természetesen belül is van cipzáros zseb, és kis zseb, meg karabiner, meg ilyesmi. Ja és állítható a pántja.

5 megjegyzés:

Tímel írta...

Beleszerettem.
Ha nem vigyázol, a végén táskát rendelek :)

Kaccat írta...

:):):)
anyu is éppen most dicséri, szokta máskor is, de most mintha jobban dicsérné :D:D:D:D
ezt már nem adom senkinek, de hasonlót még csinálhatok :D

Iza írta...

Szép lett a táskád! Szerintem jó volt hogy döntésképtelen voltál ami az anyagokat illeti, hisz így tökéletes ahogy van.

bruercsi írta...

Nagyon édes lett,vidám, világos, nyári, úgy látom szép nagy méretű. Kell ennél több egy érző női szívnek?

Kaccat írta...

Köszi lányok :-)

Tényleg nagynak tűnik, lehet, nem kellett volna azt az 5 cm-et még ráhagyni, az eredeti nem volt ekkora :D, én a kisebb táskákat szeretem :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...