Oldalak

2010. július 19., hétfő

szemüvegeseknek

Kolleganőm már régen kért tőlem napszemüvegtartót (legyen a kék bársonyból, és rózsaszín dísz legyen rajta). Több megjegyzést is kaptam, hogy talán jövő nyárra tervezem e megvarrni?
Cserébe névre szólót kapott.

Valamint Ginánál láttam meg még régen a pikk-pakk szemüvegtokot, és annak ellenére, hogy nem is vagyok szemüveges, helyből beleszerelmesedtem :-)
Mikor a varrógépet vettem, beszereztem pár pik-pak izét, meg pénztárca csatot, meg minden ilyen úri huncutságot :D
Szóval megkérdeztem Ginát, hogy mi a mérete, és ő nagyon kedvesen leírtam nekem az egész menetet. A leírás alapján pikk-pakk lett pik-pak szemüvegtokom :-) Magamtól valószínűleg háromszor annyi időbe telt volna, és sokkal bonyolultabban jutottam volna el a megvalósításig.
Ja és persze kipróbáltam az applikálást is :D na meg persze a ragasztós vetexet, mert azt is vettem ám a múltkor :D:D:D
Ha valaki nem ismerné fel, az egy szemüveg a tokon, hogy nehogy eltévesszük mire való :D
Oké tudom, mostanában csupa itt-láttam, ott-láttam, stb munkákat mutatok, de talán nem szégyen, hogy nézelődöm, és bizony megtetszik ez+az. Hiszen minek feltalálni a spanyolviaszt, ha már valaki megtette? Ráadásul csupa szép dologról van szó.
Egy kis személyes, nagyon szépen köszönöm Ilinek és Ginának is a segítséget, hiszen annyira önzetlenül segítettek, és kedvesen magyaráztak. Nagyon jól esett!
(Természetesen ez szól azoknak is akik már régebben voltak a segítségemre, senki ne érezze, hogy az ő segítsége, bátorítása nem volt nagyon fontos!)

3 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Rögtön felismertem a szemüveget a tokon! Én is szemüveges vagyok ( ki nem állom,de ez van, amig el nem szánom magam a műtétre), úgyhogy előbb-utóbb én is készítek egyet! Nekem a kék nagyon tetszik!
Ügyes vagy!

Kaccat írta...

Köszönöm :-)
A kék inkább napszemüveghez való, azok általában nagyobbak.

F.Gina írta...

Nagyon szívesen, örülök, hogy sikerélményed lett :)) Mindannyian inspirálódunk máshol, és használunk közkézen forgó szabásmintákat. Mégis minden darab egyedi :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...