Oldalak

2011. október 30., vasárnap

Kagylók

Még mindig gyakorolok :-) (és még van is mit)
Így született ez a 2:1-ben neszi, és a telefontartó.





Azért kettő az egyben, mert belül kapott egy cipzáros zsebet.  Már régóta gondolkoztam, hogy a sok neszit a táskámba valahogy egybe kellene olvasztani, de pl a gyógyszerek és a sminkcuccok nem annyira kedvelik egymást (legalábbis a gyógyszerek gyorsan amortizálódnak). Ezért arra gondoltam, hogy az a pár gyógyszer ami mindig van nálam, el lenne egy cipzáros zsebben, a többi pedig megmaradna az egyebeknek.

Ezek csak apróságok, az egyik szomszédom kérte, hogy csináljak neki egy kulcstartót, ami takarja is a kulcsokat, hogy ne karcoljon mindent össze, anyu pedig egy telefontokot kért, amin teszteltem az új felső anyag továbbítómat :-)

10 megjegyzés:

Ági írta...

Oda kellene rajzolnom egy szép nagy piros pontot!!! :-)))
Ági

batorba írta...

Én meg nem eggyet rajzolnék, hanem nagyon sokat! Bárcsak én tudnék ilyeneket!!! Na majd egyszer!:-)) Jó hétvégét!
P.

Tímel írta...

A kagylós tűzés szerelem:)

A gyógyszer zseb hatalmas ötlet!

Kaccat írta...

Köszönöm lányok!
Ági, örömmel veszem a piros pontokat, mert bizony még mindig rontok sokat :D kell a biztatás :D
amikor éppen megfordul a fejemben, hogy na egész ügyes vagyok, biztos rontok egy hatalmas nagyot :-)
Batorba, gyakorolni kell, persze hatalmas előny a tanfolyam hozzá :-)
Timi most festek éppen zöld-rózsaszín anyagot :D

Editfolt írta...

Te, hát ezek nagyon profik. a kagylós nagyon szép. Én még azóta nem tűztem. remélem Ági nem olvassa. de annyi más dolgom volt...:(

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon szépek lettek! :-)

Lonci (Győr) írta...

Jól sikerültek! Tetszik:-)))

Kaccat írta...

köszönöm!

Halász Csilla írta...

ó de jó ez a kis kék-szürke :)))

Kaccat írta...

Köszönöm! :-) igazából barna-türkiz, csak a fénykép nem adja vissza a színét

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...