Oldalak

2010. december 18., szombat

Szaloncukor

Végre elkészült egy adag szaloncukor, ami nem hízlal :D
Még valamikor október végén láttam a blogokban a tavalyi cukrokat, és akkor nagyon megtetszett, mivel én már évek óta a praktikum jegyében a szaloncukrok egyharmadát teszem csak a fára, a többit a fa alá szórom. Ez legalább tuti a fán marad bontásig.


Tudom, hogy nem újdonság, főleg, hogy csak most jutottam idáig, hogy megcsináljak párat, de nekem akkor is tetszik, és még biztosan készül (ha máskor nem is, a két ünnep között :))

4 megjegyzés:

Iza írta...

Ni itt is szaloncukrok!Nekem nagyon teszik maga az ötlet. Mikor megláttam valamelyik varrós blogján, biza akkor bántam hogy nem tudok varrni. Na de sebaj, majd egyszer nekem is lesz ilyen a karácsonyfámon :)
Majd muti meg a fát is, kiváncsi vagyok hogy fognak rajta mutatni.

Hencsilli írta...

Látom, téged is megfertőztek a szaloncukrok:D Nálam is tele az asztal a cukrokkal - lányom segített kitömni vatelinnel, már csak le kell zárnom őket, nehogy valaki megegye:D
Olyan szép az anyag, amiből csináltad. Ügyes vagy:D

batorba írta...

Nagyon tetszik és nagyon kis "finom" lett a nagy madeirával. Én csak vékony kis csipkét raktam rá. De így jobb!!!:-)) Az idén nekem is maradt a szaloncukikból....bár még van, akinek nem adtam ajándékot...:-)))
Békés ünnepeket nektek, ha addig nem "beszélünk":-))

Kaccat írta...

Köszi lányok!
Iza, akár horgolni is lehet! és annyira mutatós szerintem (bár ha kitartó vagy, akár kézzel is megvarrható!)
Hencsi, nekem is nagyon tetszik ez az anyag, és mindjárt szaloncukornak gondoltam, meg minden másnak :D
Jó neked, hogy van segítséged, a legmacerásabb a kötözgetés, és töltögetés :D
Batorba, nekem is így tetszik, de tervezem még csipkével is :D
Én is sokkal többet terveztem csinálni, de ez az év vége most egy őrület a munkahelyemen, így már egyszerűen nincs erőm még varrni is, majd talán a két ünnep között...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...