Oldalak

2010. december 27., hétfő

minek nevezzelek?

Már régóta terveztem, hogy kellene valamit csinálni az ágy fejvégére, mivel utcafrontra néz, és így elég hideg ott a fal (falvédőt nem tudok, és nem is akarok odatenni)
Ma belevágtam és megcsináltam.


A képeken nem látszik, de a közepét kukacoltam, a két szélét csak a vonalak mentén tűztem le.
Tudom, hogy nem nagy valami, de én nagyon örülök, hogy végre megcsináltam :-)
Azt még ki kell találnom, hogy hogy rögzítsem, mivel az ágy nem igazán mozgatható, sőt még csak körbe sem járható, és sajnos nem igazán marad ott, pedig azt gondoltam, hogy a matrac majd a helyén fogja tartani.
Reggel még gondolkodtam némi foltoskodásra a közepénél, de aztán elvetettem, alig látszik belőle valami, sőt, a párnák tulajdonképpen teljesen takarják is.
Bízom benne, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeket, és kicsit felfogja ott a hideget.

7 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Kár, hogy nem látszik!!! Szerintem nagyon jól sikerült!!!

batorba írta...

nagyon klassz a "minek nevezzelk"!!!!:-))) te legalább már varrtál valami gyönyörűséget magatoknak is!!! Tetszik a "csikos-kocka".:-))) Gratulálok!

Kaccat írta...

Köszönöm!

Batorba a csíkos kocka nem az én érdemem, ez az anyag mintája :D de nagyon cseles, azért tetszett meg rögtön :D

Tímel írta...

Nekem nagyon tetszik:)
Igenis nagy dolog. Én ilyenekre csak szökőévente tudom magam rávenni:)

batorba írta...

Nem te varrogattad össze a csikokat?????????Tisztára úgy néz ki!!!!:-)))

bruercsi írta...

Ez igen. Kitalálod és sity-suty megvarrod! Kár, hogy nem sok látszik majd belőle, de hát a lényeg, hogy védjen a hideg ellen, ha jól olvastam...

Kaccat írta...

Bruercsi, igen, elsősorban a hideg ellen kell védenie :-) de oldalt van "falvédő" ami gyakorlatilag 5 párnából áll, és azt is tervezem, hogy lecserélem erre az anyagra a huzatát, így majd szépen harmonizálni fog :D valamint majdcsak eljutok addig, hogy magamnak is varrjak zsepitartót és az is ebből az anyagból lesz :D
Jelenleg minden egyszínű bordó, akarok vinni egy kis mintát a szobába :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...