Oldalak

2010. szeptember 13., hétfő

Cím nélkül

Nem hagy nyugodni a pénztárca dolog.
Ezért készült egy újabb darab.
Én az a típus vagyok, aki az apróval együtt gyömöszöli a papírpénzt is a tárcájába.
Ez még nem a végleges forma, de valami ilyesmit akartam. Bár addig nem nyugszom úgysem, amíg nem sikerül az a fazon, amit szeretek, de az egy bonyolultabb művelet, úgyhogy addig még lesz pár próbálkozás :D

Azt sikerült megoldani, hogy jól ki lehessen nyitni és ezáltal rendesen lehessen látni, hogy mi van benne, sőt beleférjen a kezem, de ennek ellenére lehetőleg ne boruljon ki belőle minden. Valamint a rengeteg vásárlói kártyának is legyen helye. Két zsebe van, amiben nem keverednek az aprók, mert a középső elválasztó lezárja teljesen.

6 megjegyzés:

Tímel írta...

Tisztelem a kitartásod!

bruercsi írta...

Látom nem vagy az a feladós fajta! :)
Olyan kár, hogy kollázsokat csinálsz a képeidből, nem tudom rendesen kinagyítani! :(
Mindenesetre, amit látok az klassz! :)

batorba írta...

Nagyon tetszik!!! Nekem is kell(ene) egy pénztárca....hozzá kell(ene) nekem is fogni!!:-))))

Csak az a baj, hogy napok óta nem tudtam leülni a gép elé háborítatlanul. :-(( Legutoljára vasárnap a párom indulása előtt "stoppoltam" meg a Passat üléshuzatát....na azóta semmit nem csináltam...:-(((

Szóval tetszik a pénztárca....nekem is....VAGY NE KEZDJEM ELŐLRŐL???:-)))

Hencsilli írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz :) Nekem is nagyon tetszik. Én is szeretnék már csinálni egy tök jó pénztárcát, de mikor belegondolok,hogy a zsebeket hogy kellene csinálni-már annyira nem is szeretném:( Azért egyszer biztos rászánom magam!

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon kitartó vagy!!! :-) Az a rengeteg kis rekesz, zsebecske :-)) Jól néz ki!!!
És elégedett vagy már?? ;-)

Kaccat írta...

köszi lányok :-)
nem ez lesz a végső forma, legalábbis nekem, ez csak egy kísérlet volt :-)
akárhogy nézelődöm a blogokban, sehol nem találtam - számomra praktikus pénztárcát, amiből nem szóródik ki a pénz, ezért muszáj kísérletezgetni :D
Na meg ugye nem is gondoltam volna a másik típust is annyira megszeretik, hogy már nem is tudom, hogy mennyit kellett belőle varrnom :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...