Oldalak

2018. december 8., szombat

Leereszthető karnis

vagy karnis tériszonyosoknak.

Tudom régen írtam, talán nem is olvas már senki, de azért megosztom veletek, mert úgy gondolom sokakat érdekelhet :-)

Az úgy kezdődött, hogy a szüleim  egy polgári lakásba szerettek bele.
Belmagasság 3,7 m, majdnem plafonig ablakkal.
A sok minden egyéb mellett, karnis is kellett.

Adott az én mostanában egyre rosszabb tériszonyom, és a szüleim kora.
Elkezdtem nézelődni, hogy fogjuk megoldani a függöny kérdést. Nagyon sokat keresgéltem, de mintha nem lenne erre megoldás, marad a kilenc fokos létra és annak tetején való pipiskedés. (már a gondolattól is szédülök :-) )
Hosszas nézelődés, és keresgélés után rátaláltam a liftes karnisra (sajnos tényleg nagyon nehéz volt rátalálni, nagyon elszántnak kellett lennem), de egyszer csak előttem volt A WEBOLDAL, ami megoldást kínál.
A karnis lényege, hogy egyszerűen le lehet engedni mint a redőnyt kényelmes magasságban, majd fel kell húzni, ott stabilan megakad, tehát nem libeg használat közben. Tulajdonképpen nem is látszik, hogy nem klasszikus karnis, csak amikor függönyt cserélünk :-)

Majd felvettem a céggel a kapcsolatot, és nagyon korrekt tájékoztatást kaptam, megrendeltük a karnisokat, és nagyon rövid határidővel már fent is voltak a karnisok.

Szóval bizalommal ajánlom mindenkinek, akinek tériszonya van, aki nem szeret létrán billegni, akinek túl zsúfolt a lakása a létra felállításához, vagy szereti gyakran cserélgetni a függönyt.

Miután kész volt a karnis, és közeledett a költözés, nagyüzemben varrtam a függönyöket, majd mostam, vasaltam, vittem és egyedül kényelmesen felraktam minden függönyt, anélkül, hogy létrát kellett volna előszednem :-)


Ugyan a lakásban elvesznek a függönyök, de a teraszajtónál 330 cm magas, a többi pedig 280 cm magas. Varrás és vasalás közben nem akartak véget érni, mikor feltettem őket, akkor pedig eltüntek :-)

1 megjegyzés:

Tímel írta...

Ez tök jó , köszi, hogy megosztottad velünk!
Elismerésem a sok varrásért, nade főleg a vasalásért! Én erre alkalmatlan vagyok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...