Oldalak

2017. január 15., vasárnap

Falpárna

Csináltam már ilyet, csak akkor 1 sor volt, és annyira nem jött be.
Kb egy éve fogalmazódott meg bennem, hogy kellene csinálni, de nem tudtam kitalálni milyen is legyen. Vettem hozzá egy anyagot, de annyira lágy esésű, hogy nem tudtam mihez kezdjek vele, készült pár próba is, hogy hogy is kellene megcsinálni, de mindig elakadtam ott, hogy nem tudtam választani a minta és anyagok között :-)
Aztán  év végén jött az ötlet, hogy miért is akarom túlbonyolítani, mi lenne, ha egyszerűen minden párna másik anyagból lenne?
Kipakoltam az összes csúszós, fényes anyagomat, vajon lesz-e 10ősvel némelyik vastagabb, némelyik vékonyabb, a vékonyakat megtűztem, hogy legyen egy kis tartása.
Kész van már év eleje óta, de most került helyére :-)
A középső bordó anyagot vettem eredetileg ehhez a projekthez, minta mentén tűztem meg.
Bízom benne, hogy lesz némi hangszigetelő tulajdonsága is, mert kaptam egy szomszédot aki kizárólag éjszaka szeret ordibálni....


2 megjegyzés:

Tímel írta...

Ez az ötlet nem jutott volna eszembe:)
Kívánom, hogy szigeteljen!

Kaccat írta...

Ahhoz kevés lesz szerintem, hogy ténylegesen hangszigeteljen, nem is azért készült, de hátha tompítja egy kicsit. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...