Oldalak

2014. október 11., szombat

Születésnapok

Timitől kaptam születésnapomra, meglepiként :-) ezt a szépséges láncot, és katica formájú szappant :-)
Itt is köszönöm szépen :-)


Az ő születésnapja is most van, így - az ő kérése alapján én ezt készítettem neki: (a képet Timi készítette)
Kicsit feladta a leckét, mert nem tudtam, hogy hogy is merevítsem meg. Végül vékony kartonlapot tettem bele (amitől nem lett túl sok tartása, ellenben a varrást - még kézzel is - eléggé megnehezítette.)

Isten éltessen sokáig!

2 megjegyzés:

Tímel írta...

Isten éltessen sokáig:)

Köszönöm szépen ezt a csodás tárolót! Már használatban van, anyukám karácsonyi pulcsiját kezdtem el horgolni,annyira jó, hogy van miben hurcibálnom, és kéznél van minden ami kellhet:):)

Szöszi írta...

Nagyon jó tároló,tetszik,és szép szappan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...