Oldalak

2011. augusztus 10., szerda

Csere-bere

Újabb cserét bonyolítottunk Tímellel.
Ő kért egy alkalmi táskát, de olyan Timi félét, ne legyen benne semmi szögletes :-)
Én pedig kaptam érte egy láncot, és sok-sok szappant :-))
Az egészben a legjobb az volt, hogy személyesen tudtuk lebonyolítani a cserét! Köszönöm Timi!

Nem szokványos, ugye? :-)


Ajjaj igen nagy bajban vagyok, melyike(ke)t is kezdjem használni? :D
Felhívnám a figyelmet Gombóc Artúrra!

És íme a "békatáska" (by Timel)

szabad gépi tűzéssel csináltam rá a csigavonalat, azért olyan girbe-gurba, de hát kérés volt, hogy ne legyen benne szögletes :-)
Szokás szerint kért bele zsebet és karabínert. (Teljesítettem a kérést, bár a bélésanyag miatt a zsebnek nem sok funkciót jósolok, mivel semmi tartása nincs.)



5 megjegyzés:

Tímel írta...

Kis békucim nagyon helyes:) Már kipróbáltam a bele rámolást is,minden elfér,ami csak kellhet:)

Köszönöm szépen!! Tudom mlyen sok munkád van benne, köszönöm,hogy elvállaltad!

Örülök,hogy tetszik a lánc, tartottam tőle,hogy messze áll az elképzeléseidtől...
a szappanok ha fogynak, szólj, és megy a következő adag:)
Most gyúrok a habszappan előállítására. Semmi extra,csak jó poén,hogy úszik a vizen:)

F.Gina írta...

Pont ezt akartam kérdezni Tímelnél, hogy az ott milyen állatka ? Nagyon jó fej !

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hah! De szépeket kaptál! :-)
Én is csereberéltem ám! ;-)

Marianna írta...

Gombóc Artúr nagyon király!:)
A táskád meg fantasztikus.

Kaccat írta...

Köszi lányok!

Roberta te miket cseréltél?
Mariann, szerintem is nagyon jó gombóc Artúr! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...