Oldalak

2010. március 21., vasárnap

Csipet Csapatnak :-)

A héten elkészült a béka és nyuszi testvére is. Ugyanolyanok mégis mások.
A terítő tegnap készült, illetve ráadásnak még egy neszi.
A békák közelről (nem tudom mennyire látszik a különbség, először arra gondoltam, hogy megfordítom az anyagokat, vagyis a csíkos lesz a teste, és a narancs a hasa, de valahogy úgy nem tudtam elképzelni, így csak a csíkok mennek függőlegesen.

Azért a nyuszik is különböznek :-)

A terítő anyagát a fali tartón láthattátok, anyunak nagyon megtetszett, és onnan jött az ötlet, hogy akár terítő is lehet belőle, hát gyorsan elszaladtam, és vettem belőle két kerek terítőre valót. Először vakargattam a fejem, hogy hogy is csináljak belőle kereket, de aztán megvilágosodtam :-), majd ferdepánttal beszegtem. Az enyémet fehérrel, anyuét drappal.
A neszi, meg csak egy neszi, ki akartam próbálni ezt a fazont is :D

1 megjegyzés:

Lara írta...

Tetszik a neszesszer nekem is jol jone egy ilyen,mert mindig szanszet avnak a smincucaim :) Hat igen az a bizonyos noi taska...amibe minden van csak rend nincs.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...